מכרזים
דרוש/ה עובד/ת אחזקה
ט' באדר, תשפ"ה
9 במרץ, 2025
מכרז פנימי/פומבי
מס' מכרז 20/25
למועצה מקומית אפרת
דרוש/ה
עובד/ת אחזקה
מקום עבודה: אגף שפ"ע (שיפור פני העיר)
היקף משרה: 100% משרה, כל משרה
דירוג: דרוג מנהלי, דרגות בהתאם לסיווג מקצועי:
עובד אחזקה ללא סיווג מקצועי: +6 – 4
עובד אחזקה בעל סיווג מקצועי מוכר 1-2: +7 – 5
עובד אחזקה בעל סיווג מקצועי מוכר 3-4: +8 – 6
עובד אחזקה בעל סיווג מקצועי מוכר 5: +9 – 6
כפיפות: למנהל אגף שפ"ע ו/או מי מטעמו
תחילת העסקה: מידי
תיאור התפקיד:
תחזוקת שטחי ציבור ברחבי הרשות.
עיקרי התפקיד:
1. תחזוקת תשתיות בתחום הרשות המקומית
- ביצוע עבודות תחזוקה בתשתיות הרשות המקומית )כגון דרכים, כבישים ומדרכות, תאורת רחוב, תמרורים) בהתאם לתכנית עבודה שתיקבע לו על ידי מנהל אגף שפ"ע או מי מטעמו.
- מענה לפניות בנושאי ציוד, ניקיון, תחזוקה, תשתיות, ליקויים ותקלות בטיחותיות במבנים ציבוריים בתחום הרשות המקומית, על פי מידת דחיפותן ועל פי הנחיית הממונה.
- תיקון תקלות וליקויים, על פי מידת דחיפותן ועל פי הנחיית הממונה.
- התרעה בפני הממונה לגבי כל תקלה המצריכה התערבות של גורמים מקצועיים מתוך הרשות או מחוצה לה.
- אספקה והתקנה של ציוד במבנים ציבוריים
- התקנת ציוד נדרש (כגון: תאורה, ציוד חשמלי ועוד).
- העברת ציוד בלתי תקין לתיקון, ואספקת ציוד חלופי.
- אספקת ציוד מתכלה ובלתי מתכלה למבנים ציבוריים ברשות.
- אחסון הציוד במקומות הייעודים.
- רישום מסודר של ציוד שהותקן או נגרע ועדכון הממונה.
- ביצוע משימות נוספות עפ"י דרישות הממונה ובהתאם לצרכי המועצה.
- עבודה בחירום בתחום אחריותו.
דרישות התפקיד:
- השכלה:
12 שנות לימוד ומעלה - יתרון.
קורסים בתחומי אחזקה ותשתיות– יתרון.
- ניסיון:
ניסיון בתחומי אחזקה, תשתיות, חשמל, מסגרות, נגרות ואינסטלציה – יתרון.
- רישיון נהיגה בתוקף – חובה. רישיון נהיגה ג' – יתרון.
- היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א-2001.
כישורים ומיומנויות:
- יכולת מאמץ פיזי.
- היכרות עם תוכנות OFFICE – יתרון.
- עברית ברמה טובה.
- תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה באופן עצמאי, יכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות.
הערות: נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות ועבודה בשעות כוננות.
הגשת מועמדות:
מועמדים העונים לדרישות התפקיד יגישו את מועמדותם בצירוף קורות חיים, תעודות ומסמכים נדרשים בציון שם המשרה עד תאריך 23.3.2025 לידי
איריס חזן לדוא"ל: jobs@efrat.muni.il מס' טל': 02-9939312/329. בנוסף, יש למלא שאלון אישי למועמד בקישור: https://did.li/efrat-jobs רק פניות מתאימות תיעננה.
הערות:
- האחריות על הגשה מלאה, מדויקת וכנה של המועמדות, לרבות המסמכים הנדרשים הנלווים מוטלת אך ורק על המועמד/ת. הגשת המועמדות באופן חסר, ללא אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף תיפסל ולא תידון.
- המועצה שומרת על זכותה להאריך את המועד האחרון להגשת מועמדות למשרה האמורה.
- בכל מקרה בו קיימת קרבה משפחתית לעובד או לנבחר ציבור, יש להודיע על כך בעת הגשת המועמדות. מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה.
- על פי הוראות חוק שוויון הזדמנויות בעבודה התשמ"ח 1988. המכרז מתייחס לגברים ונשים כאחד.
- תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו-9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד. האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת מוגבלות. תינתן התאמה לתפקיד ככל שתידרש.
- תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שוויון זכויות האישה, התשי"א-1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס"ח 2008.
- תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173ב(א) ו 173ב(ב) לפקודת העיריות [נוסח חדש] אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.