דלג לתוכן העמוד
פייסבוק אינסטגרם יוטיוב עסקים EN פתיחת הגדרות נגישות

דרוש/ה עובד/ת אחזקה

ט' באדר, תשפ"ה

9 במרץ, 2025

מכרז פנימי/פומבי

מס' מכרז 20/25

למועצה מקומית אפרת

דרוש/ה

עובד/ת אחזקה

 

 

מקום עבודה: אגף שפ"ע (שיפור פני העיר)

היקף משרה: 100% משרה, כל משרה

דירוג:            דרוג מנהלי, דרגות בהתאם לסיווג מקצועי:

                       עובד אחזקה ללא סיווג מקצועי: +6 – 4

                       עובד אחזקה בעל סיווג מקצועי מוכר 1-2: +7 – 5

                       עובד אחזקה בעל סיווג מקצועי מוכר 3-4: +8 – 6

                       עובד אחזקה בעל סיווג מקצועי מוכר 5: +9 – 6

 

כפיפות:   למנהל אגף שפ"ע ו/או מי מטעמו

תחילת העסקה: מידי

תיאור התפקיד:

תחזוקת שטחי ציבור ברחבי הרשות.

עיקרי התפקיד:

1. תחזוקת תשתיות בתחום הרשות המקומית

  1. ביצוע עבודות תחזוקה בתשתיות הרשות המקומית )כגון דרכים, כבישים ומדרכות, תאורת רחוב, תמרורים) בהתאם לתכנית עבודה שתיקבע לו על ידי מנהל אגף שפ"ע או מי מטעמו.
  2. מענה לפניות בנושאי ציוד, ניקיון, תחזוקה, תשתיות, ליקויים ותקלות בטיחותיות במבנים ציבוריים בתחום הרשות המקומית, על פי מידת דחיפותן ועל פי הנחיית הממונה.
  3. תיקון תקלות וליקויים, על פי מידת דחיפותן ועל פי הנחיית הממונה.
  4. התרעה בפני הממונה לגבי כל תקלה המצריכה התערבות של גורמים מקצועיים מתוך הרשות או מחוצה לה.
  1. אספקה והתקנה של ציוד במבנים ציבוריים
  1. התקנת ציוד נדרש (כגון: תאורה, ציוד חשמלי ועוד).
  2. העברת ציוד בלתי תקין לתיקון, ואספקת ציוד חלופי.
  3. אספקת ציוד מתכלה ובלתי מתכלה למבנים ציבוריים ברשות.
  4. אחסון הציוד במקומות הייעודים.
  5. רישום מסודר של ציוד שהותקן או נגרע ועדכון הממונה.
  1. ביצוע משימות נוספות עפ"י דרישות הממונה ובהתאם לצרכי המועצה.
  2. עבודה בחירום בתחום אחריותו.

דרישות התפקיד:

  • השכלה:

12 שנות לימוד ומעלה - יתרון.

קורסים בתחומי אחזקה ותשתיות– יתרון.

  • ניסיון:

ניסיון בתחומי אחזקה,  תשתיות, חשמל, מסגרות, נגרות ואינסטלציה – יתרון.

  • רישיון נהיגה בתוקף – חובה. רישיון נהיגה ג' – יתרון.
  • היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א-2001.

כישורים ומיומנויות:

  • יכולת מאמץ פיזי.
  • היכרות עם תוכנות OFFICE – יתרון.
  • עברית ברמה טובה.
  • תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה באופן עצמאי, יכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות.

הערות:  נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות ועבודה בשעות כוננות.

הגשת מועמדות:

מועמדים העונים לדרישות התפקיד יגישו את מועמדותם בצירוף קורות חיים, תעודות ומסמכים נדרשים בציון שם המשרה עד תאריך 23.3.2025 לידי

 איריס חזן לדוא"ל: jobs@efrat.muni.il מס' טל': 02-9939312/329. בנוסף, יש למלא שאלון אישי למועמד בקישור: https://did.li/efrat-jobs רק פניות מתאימות תיעננה.

הערות:

  1. האחריות על הגשה מלאה, מדויקת וכנה של המועמדות, לרבות המסמכים הנדרשים הנלווים מוטלת אך ורק על המועמד/ת. הגשת המועמדות באופן חסר, ללא אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף תיפסל ולא תידון.
  2. המועצה שומרת על זכותה להאריך את המועד האחרון להגשת מועמדות למשרה האמורה.
  3. בכל מקרה בו קיימת קרבה משפחתית לעובד או לנבחר ציבור, יש להודיע על כך בעת הגשת המועמדות. מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה.
  4. על פי הוראות חוק שוויון הזדמנויות בעבודה התשמ"ח 1988. המכרז מתייחס לגברים ונשים כאחד.
  5. תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו-9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד. האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת מוגבלות. תינתן התאמה לתפקיד ככל שתידרש.
  6. תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שוויון זכויות האישה, התשי"א-1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס"ח 2008.
  7. תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173ב(א) ו 173ב(ב) לפקודת העיריות [נוסח חדש] אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.